lördag 24 mars 2012

Bristningar

När jag väntade Marion fick jag inte en enda bristning på magen den här gången när magen är mycket mindre är jag lite lur på om jag inte har fått lite bristningar på sidorna....kan vara förstorade blodådror..
Jag var mera noga att smörja in mig förra graviditeten men många säger att det inte spelar någon roll?
Iallafall så måste jag rekommendera Sephoras super supreme body butter som jag öste på magen när jag väntade Marion. Den luktar supergott och är otroligt bra, använder den även på Marion som är super torr i huden.
Kan inte leva utan den sedan jag upptäckte den för några år sedan..Tyvärr så är den slut just nu här hemma så därför blev jag lite extra glad när jag för någon dag sedan fick reda på att Sephora öppnar i Stockholm:-)
Lollo min fina vän som bor i Paris ska få i uppdrag att köpa hem några burkar i sommar om inte Sephora har hunnit öppna.
En annan goding som jag också alltid har hemma är Nivea creme som får mig att tänka på min fina lilla mormor.
Den är lite jobbig att smeta ut och tar lång tid att torka in så det är inget som känns så jätteskoj att smörja in Marion med...vi skulle ha Nivea över hela huset om jag gjorde ett försök:-)

1 kommentar:

  1. Vissa har tur. Jag smörjde som tusan men ser ändå ut som en tiger på magen! ;)

    SvaraRadera