torsdag 15 mars 2012

Nu är det dags att bli friska och krya

känns som vi aldrig kommer att bli krya här på Alvägen 4.
Inatt har jag vaknat upp flera gånger och mått tokilla med magvärk, idag har jag gått runt med äckligt illamående.
Gumman är på bättringsvägen men ser så pecklig och smal ut:-(
Att vara sjuk är extremt uttråkande!!

Har börjat fundera på om jag ska packa bb väskan snart..vet inte vad jag ska packa? Kommer inte ihåg vad jag hade med mig sist får väl ta och googla..
Skulle vilja ha ett par nya mjukisar åt mig själv , har spanat ett tag på ett par jättefina gråa från POP.
En ny filt till Edieh borde jag ha köpt för längesen..
Har jag berättat förresten att vi gjorde värsta fyndet till henne:-) En cosy sack från Elodie details för halva priset. En Petit Royal egentligen tycker jag att Rockabilly dot är mycket finare men struntsamma, våra döttrar har ju så lite rosa grejer;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar