måndag 19 mars 2012

Lyx


är att ha ett badkar och den utsikt vi har när man ligger i badet. Himlen , några trädtoppar och Nolbykullen.
Att ligga i ett bad när man är höggravid är som balsam för själen.

I helgen fick jag ärva Marions magsjuka INTE roligt.. skönt att den gick över fort. Jag och gumman skulle ha varit hos pärona och myst i lördags men det blev att gumman fick åka dit och mysa själv.
P drog iväg med några kompisar till Leksand och kollade på Timråmatchen, jag låg i soffan och pimplade i mig blåbärssoppa och svartvinbärssaft som finaste mamsen så snällt kom och servade mig med.
Igår mådde jag hyffsat men blev inte många knop gjorda ändå...är så sjukt lat orkar ingenting. P var duktig och höll på och fixa och dona ute på tomten. P:s pappa kom förbi med 3 st fågelholkar som han gjort till oss, redan idag verkar ett fågelbo ha fått hyresgäster:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar