tisdag 20 mars 2012

Tulpaner



Tänk om man alltid kunde ha en bukett med 60 tulpaner på köksbordet så himla maffigt:-)
Blev så glad när P kom hem med den "lilla" buketten igår och jag kunde inviga den fina gröna vasen.
Det är så himla fint med alla färger, blir nästan lite sugen på att börja påskpynta.

En till glad överraskning fick jag igår när jag äntligen fick svar från Försäkringskassan gällande min sjukskrivning. Den har godkänts så otroligt skönt:-) Visst hade vi klarat oss ändå men det hade känts väldigt surt att inte få ett öre i mars.

Nu är jag i vecka 36 med en liten dotter som har börjat 2 års trotsa. Oj vad hon kan bli arg, lägger sig på golvet och skriker/grinar om hon inte får som hon vill.
Ibland är det svårt att hålla sig för skratt när hon blir så himla arg, lillhjärtat börjar bli stortjej .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar