onsdag 21 mars 2012

Bryta ihop

gjorde jag igår..Efter att ha lyckats drabbats av alla negativa gravidåkommor toppat med några veckors sjukdom brast det helt enkelt.
Oj vad jag grät och tyckte synd om mig själv pratade med mamma som sa att jag skulle tänka på att allt är övergående och snart är Edieh här.
Det är faktiskt sant som mamsen sa.
Idag känns allt mycket bättre och jag skäms faktiskt lite över att jag tyckte så synd om mig själv igår.
Här sitter jag frisk och kry med allt underbart omkring mig som jag verkligen försöker att tänka på varje dag att inte ta för given.
Peter du är den finaste bästa människan på denna jord och jag älskar dig så att det gör ont.

Mina tankar just nu är hos en jättefin go tjej och hennes sambo som drabbats av ett otroligt jobbigt , tungt besked och det enda jag kan göra är som dom.. tron och hoppet att det ska gå så bra det bara kan gå.

1 kommentar:

  1. Man måste få bryta ihop ibland för att orka komma tillbaka.. Å att vara gravid är knappast en dans på rosor! Man "skäms" över att må så när man har "allt" både i egna ögon och andras. Och det finns alltid dom som har det värre men nångång ibland så måste man ändå få känna att man har det värst själv!!! Skönt att du mår bättre.. Kram!!

    SvaraRadera