onsdag 7 november 2012

Det här med träning...

Någon minut innan indoor walkingen står jag vid mitt skåp och byter om till träningskläder som var moderna 2005.. skorna ska vi inte ens prata om....
Inte direkt peppad känner mig lite trött för att köra ett intensiv pass när jag bara kört walkingen 1 gång tidigare.
Träningen startar och jag känner det här kommer jag aldrig att orka och kollar på klockan varannan sekund som känns som 5 min minst.
Men så händer något efter ca 5 min med uppstart plötsligt blir jag jättepigg och otroligt peppad  känner faaan vad det här är roligt.
Bara man får upp pulsen så känns det så himla skönt, ska aldrig mera sluta att träna lovar jag mig själv.
Det är så otroligt segt att komma igång att träna om man har ett uppehåll men det går att komma igen med lite jävlaranamma.
Med träningen kommer det goa humöret tillbaka och förhoppningsvis den snyggare figuren.

2 kommentarer:

  1. Bara att göra det:) aldrig tveka eller resonera med sig själv. Pepp Pepp pepp!!

    SvaraRadera
  2. Japp :-) Å tack för peppen! Kram

    SvaraRadera