måndag 26 november 2012

Veckorna går


Nu är 4 veckor gjorda  på Ester & Co, har varit himla roligt och så skönt att komma igång med träningen igen. Testat på indoor walking är nog det allra bästa, slår spinning tycker jag
2 kg till och jag är av med all övervikt enligt bmi, men några kg till ska det bli innan jag är nöjd och når mitt stora mål.

Edieh springer omkring i sin gåstål  och ropar mamamamamamma , vill inte ligga på golvet för att lära sig krypa hon är precis som Marion var vill bara stå och önskar nog att hon kunde gå själv.
Marion har blivit en minitonåring och kan bli riktigt arg springa in på sitt rum med värsta smällen i dörren. Häromdagen blev hon riktigt arg på P och tittade på honom och sa "pisspåtta sa jag" och sprang in på toaletten och smällde igen dörren...( hon har en Madicken period, himla  fina svärord dom har i  filmerna )
Marion gillar också att klä på sig själv och gå ut helst bara blöja och ytterkläder, tur att vi har en varm vinter än så länge :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar