tisdag 13 november 2012

Världens sämsta mamma

känner jag mig som idag.
När jag satt och fikade med mammorna från bootcampen var Marion dålig på förskolan och sov mest bort hela förmiddagen.
Förskolepersonalen hade ringt mig men min mobil jag har nu funkar tydligen inte som den ska för jag hade inga missade samtal.
När vi mammor kom till förskolan var alla barnen ute men inte Marion hon satt och sov inne i knät på Lena en av personalen :-( Uscha vad jag kände mig som världens sämsta mamma som inte svarat i mobilen och kommit direkt och hämtat hem henne istället satt jag hos grannen och drack kaffe.

Marion klagar på att hon har ont i öronen så nu väntar vi på att vc ska ringa.


4 kommentarer:

  1. All ny teknik, ju mer avancerade mobiler vi får ju mer strulas det...

    Så sånt händer, slå inte på dig själv för du är säkert en mycket bra mamma Therese!

    Kusin vitamin/J.

    SvaraRadera
  2. Tror nog att Marion är nöjd med sin mamma :-)
    Men det är så sjukt att man får dåligt samvete för lilla minsta men så är det nog för alla mammor/pappor

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det tror jag också! =)

    Ja det är rätt sjukt, för det är lika här hemma. Alltför ofta dåligt samvete för än det ena än det andra...

    Har ju glömt men undrar lite om Pomp de lux-kläderna. Måste säga att jag tycker mycket är snyggt men undrar om du tycker kvaliteten är lika bra som POP?

    Kram kram
    Kusin Vitamin

    SvaraRadera
  4. Har inte sett att du skrivit förrens nu :-(
    Jag tycker att det är jättebra kvalite i pomp de lux kläderna, allt jag köpt till Marion är fortfarande superfint :-)

    Kram kram

    SvaraRadera