onsdag 31 mars 2010

Spånkullevägen 5..Böleängen











I eftermiddag ska vi på visningen i Fagervik, spännande att se hur huset ser ut i verkligheten. Är såå fint när man kollar på bilderna, de andra hus vi kikat på är inte ens hälften så fina tycker jag nu. Älskar sovloftet och det höga taket i vardagsrummet.
Om man skulle vinna budgivningen ( som jag inte tror att vi gör men man kan ju drömma ) är det bara att flytta in och inte behöva göra nästan någon ändring.
Håll tummarna för oss:-)

6 kommentarer:

  1. Verkligen superfint! Håller tummarna för er!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja håll dom hårt;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Satan va fint det ser ut!! =) Hur mysigt som helst! Håller tummarna för er jag med! :P Annars får ni höra av er till mig! hihi..
    Kan vell ta en fika på dagen på lördag? Om nått är öppet då?! Pöss&kram

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det nice, var lite småskavanker när vi kikade igår...men inget som inte går att fixa:-) Men det vallfärdade folk till visningen så det känns rätt kört...Ja tur att du finns med plan b;-)

    Lör låter bra, ska bara höra med pärona när vi ska vara ute hos dom och äta. Åsså hinna med någon elgrej hos Alex å Johan. Vi kan väl surra ihop oss:-)

    Kraamåpöss

    SvaraRadera
  5. Hej! Nu har jag läst lite på din blogg och oj vad spännande det låter!!! Lycka till med allt! Herregud, du får ju mig att bli sugen på att bli gravid :) Ha det bra! // Lina S från klockis

    SvaraRadera
  6. Hej Lina!
    Vad roligt att du har läst bloggen:-) Ja allt känns jättespännande och roligt just nu, har så mycket att se fram emot:-)
    Hur är det med dig och din söta familj?

    Kraam

    SvaraRadera