måndag 20 september 2010

Babysång

Idag var jag och gumman på babysång, var riktigt roligt och väldigt trevliga mammor och barn. Gumman var näst yngst i gruppen, fanns en tjej som var en dag yngre men dubbelt så stor. Den lilla tjejen både vägde och var längre än var gumman är nu när hon föddes...mamman hade inte en så rolig förlossning..hon fick åka på operation efter födseln för hon sprack så mycket...är så glad att min förlossning gick så bra som den gjorde, längtar tills Marion får ett syskon:-)

Glömde att skriva i förra inlägget att vi var på Berns och åt lunch på vår lilla minisemester, om ni inte har varit där och ätit så har ni verkligen missat något. Världens godaste sushi finns där och deras efterättsbord är inte att leka med:-)
Extra roligt var det att vi träffade Madde som jobbade extra just den dagen vi var där, Jessi och Madde är två så fina systrar. När man träffar dom två önskar jag att jag också hade en syster.

På vägen hem från minisemestern så gjorde vi ett stopp i Uppsala och träffade mina kusiner Malin och Emelie + deras familjer.
Var längesen vi sågs, önskar att vi kunde ses oftare.
Gumman fick jättefina pop kläder i present, tack så mycket åter igen finaste kusiner:-)

Idag kom två fina bodysar jag inte kunde låta bli att köpa till gumman:-)
Tänk att det kan klia så mycket i fingrarna när det gäller barnkläder...gumman lär nog inte lida brist på kläder:-)

2 kommentarer:

  1. Visst är Berns trevligt:) Me like! Va mysigt med babysång, det var jag på nästan varje dag med Cleo nästan på Öppna förskolan. Så trevligt att bubbla lite med andra mammor/pappor och barnen får träffa andra barn. Perfekt:) Pöss och Kram på er

    SvaraRadera
  2. Ja Berns är vääldigt trevligt:-)
    Dit tycker jag att vi borde gå någon gång tillsammans när vi är i Stockholm.

    Är jätteglad att vi fick plats på babysången, precis som du skrev att få bubbla med andra föräldrar är riktigt nice och att gumman får nya kompisar:-)

    Kraaaam

    SvaraRadera