fredag 3 september 2010

Vaknade av

P:s mobil larm 05.30 imorse, P klev upp och jag fick sova 30 min till innan gumman vaknade. Alltså fick mamman en hel natts sömn igen:-)
Gumman fick mat och somnade om i babysittern medans jag tog en kopp te i min nya fina kopp jag fick av Carina i onsdags när jag bjöd över några på födelsedagsfika.
Em kom ihåg att jag vart helt förälskad i en skål dom hade i skylten på Åkrokens hem å present så den fick jag av henne, blev såååå glad när jag öppnade paketet:-)
Fick presentkort av Alex på Kicks, i löv it!! Har funderat länge på att köpa en clean parfym, men vet inte vilken av dom jag ska köpa.
Är lite trög och borde ha fattat att småparfymflaskorna Kicks hade med Clean tog slut samma dag dom kom i princip.
Men någon sånn doft blir det för presentkortet Alex:-)


Igår var vi på Birsta med Jennie och Kajsa, fullt ös på söt-Kajsa:-) Hon fyller 1 år snart, tiden går sjukt fort.
Köpte tyg till gumman inne på Ikea som jag tänkte göra en tavla av och sätta in i hennes rum när vi flyttar till huset.
Rummet som hon får kommer att vara på övervåningen, eftersom det bara är det sovrummet och mitt/P:s där så får vi göra det ganska neutralt. Nästa barn kommer att få dela det som sovrum med gumman och ha lekrum nere.
När barnen blir äldre får P och jag övervåningen för oss själva:-)
Gumman var så snäll hela dagen så jag kunde vara på Birsta ända till 17, nästan 7 tim var vi och strosade i butiker.

Ikväll blir det kräftskiva ska bli riktigt trevligt, en sväng till systemet blir det och se om jag hittar något gott till kräftorna:-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar