onsdag 1 september 2010

Gumman

sover igen så då kan jag passa på att göra ett inlägg:-) Hon har varit väldigt snäll med mamman inatt, somnade vid 20 igår och vaknade kl o6 av att jag väckte henne för amning.
Väckte henne för att jag såg att hon började att vakna och sökte mat med munnen, plus att mina boobisar var sprängfyllda.

Igår var ännu en mysig slappardag, hela familjen låg och myste i sängen bra länge. Innan P började jobba hann vi med att äta lunch tillsammans, P:s goda mat säger man inte nej till:-)
Tog en prommis på eftermiddagen så förhoppningsvis gick jag bort den goda äppelpajen jag hetsåt i måndags på min födelsedag.
Min födelsedag kunde inte ha varit bättre. Blev fint väder som jag önskade, en skön prommis med gumman.
Vi bjöd mina päron, Arne P:s pappa, min moster och mina kusiner på fika.
Fick fin fina presenter från bodyshop av moster och Pengar av pärona + syskon ( som skulle vara bidrag till fotvård, räcker till mer än det älskade familj )
Blomstercheckar fick jag av Arne, jag som älskar att ha fina snittblommor hemma på köksbordet:-)
Det bästa av allt var när P kom hem, han gick tidigare från jobbet och överraskade mig:-)
Det plingade på dörren och där stod min älskling med blombukett och ett stort paket inslaget i skvallertidningspapper;-)
Det var en vit asus seashell i paketet, gissa om jag blev glad:-)
P lyckas alltid att överraska mig, finns ingen bättre, finare människa än min älskade Peter!

Är så tillfreds med mitt liv, det kan inte bli bättre. Det är nog därför jag inte har någon åldersnoja, gillar faktiskt att bli äldre och klokare:-)

Gumman fick också presenter en jättefin klänning av moster och en pyjamas och body av pärona. P fick en skumpa av moster och en triss som han vann 25 kr på av pärona:-)

Ikväll har jag bjudit över några finfina vänner på fika det ska bli roligt att träffas över P:s bakverk:-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar