onsdag 22 september 2010

Imorse

fick mamman sova ända till 10, gumman vaknade vid 7 åt till 7.30 då klev P upp så jag fick gå och lägga mig igen.
Hade så fruktansvärt ont i huvudet och tänderna:-( Vaknade med samma smärta men nu här på kvällskvisten så känns det lite bättre:-)
Alex kom hit när vi gjorde oss i ordning sen strosade vi in till stan för en lunch, Blev en god sallad på Barista.
Gumman som hade varit vaken från 7.30 förutom den korta promenixen till stan blev lite gnällig ( första dagen på länge som hon gnäller. Blev nästan lite glad...har trott att det varit något fel eftersom hon har varit så lugn..) och ville ha mat. Gav henne ersättning för att testa hur det funkar nu när hon har blivit lite större..och det verkar funka jättebra:-)
Nu sitter hon och sover i babysittern vår finaste gumma:-) Älskar henne bara mer och mer för varenda dag, trodde inte att det gick att älska henne mera eftersom den känslan var så stark när hon föddes. Men det gör det:-)
När hon ler och jollrar blir jag alldeles varm i kroppen.
Varenda morgon möts jag av ett härligt leende när jag ska lyfta upp henne ur sängen.

Tredje dagen har gått bra, måste börja promenixa mina 1 tim promenader igen...har inte varit på någon alls den här veckan.
Jag som har bestämt att jag ska köra 2 en timmarpromenixar, en på morgonen och en på kvällen.
Har inte vågat väga mig än...skulle ha gjort det i måndags men har bara skjutit upp det..
Måste ju veta vad jag väger så jag vet vad jag får för resultat:-)

Ha en bra kväll




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar