söndag 21 november 2010

DÖV och trött.....

Känner mig allmänt förvirrad just nu. Vi som har varit bortskämda med att sova hela nätter har fått kliva upp 1-2 gånger per natt i ca 2 veckor.
Sedan gumman fick sprickor i huden så har hon sovit dåligt + att jag tror att min mjölk inte är lika mättande som ersättningen är.
Har känt mig jättetrött i några dagar och med det kommer nog min hörselnedsättning...hör knappt vad folk säger och det lilla jag hör glömmer jag bort lika fort...
Sorry Alex och Johan för att jag var såå förvirrad och blåst igår..:-)

Helgen har gått fort som vanligt i fredags var jag och lunchade med Carina på tant Anci väldans mysigt var det och alltid lika roligt att träffa henne.
På kvällssidan var vi till pärona och käkade middag, gott gott.
Igår var gumman och jag på lyslördag med Alex och Johan, tyckte att det var lite överskattat..men mysigt att det var så mycket folk på stan och att all mysig julbelysning är igång.
Mysigast var nog att gofika med Alex och gumman efteråt och värma upp kroppen som blev rejält kall ute i kylan.
Efter det så vart det Timrå hockey på teven med P och Ivarsson.

I torsdags var vi på återbesök på BVC för att kolla gummans hud, Karin tyckte inte att huden såg bra ut så vi skulle fortsätta att utesluta mjölkprodukter 10 dagar till..som jag trodde så hade gumman gått ned i vikt till 5300..nästan -200 gram.
Därför ska vi börja att ge henne smakportioner, hoppas verkligen till nästa besök på BVC att lillgumman gått upp i vikt och att huden är bättre.

2 kommentarer:

  1. Du är rolig du, blir du döv av att vara trött? Ha ha, ja visst blir man lite seg i kolan av sömnbrist, speciellt om man är van att få sova. Hoppas hon blir bättre i huden, den här årstiden är hemsk, jag spricker som en tok!!!

    Ta det lugnt med vikten, det går upp och ner och så länge de mår bra de små liven så är det ju ingen fara. Pöss och Kram på er

    SvaraRadera
  2. Ja jag blir verkligen döv när jag är trött, konstigt men sant:-)

    Gumman har gått upp litegrann, vägde henne idag:-)

    Kraaam till er

    SvaraRadera