tisdag 16 november 2010

Sveriges skönaste familjer

och lite te, årets första julmust och några kringlor...i like!!!
Älskar familjen Arvidsson/Kvarnsmyr, hahaha dom är underbara och sjukt söta är barnen.

Innan det så var jag på spinning på Ego, faaan va roligt det är med spinning. Men måste säga att jag var väldigt nervös innan passet.
Har ju inte kört på evigheter och jag hatar att vara sämst..Om det är något jag kan säga jag är/var.. riktigt duktig på är det spinning, riktigt köra skiten ur mig och palla bra mycket mer än många andra deltagare på passen.
Nu är det ju så att jag kan inte jämföra mig med hur jag var när jag låg på topp riktigt än...men på topp ska jag snart vara igen:-)
Passet gick faktiskt bra och jag fuskade ingenting men var sjukt trött efteråt.
Nya tag blir det på fre morgon, satsar lite lågt med 2 pass första veckan.

Sitter och funderar på vad jag ska ge P i julklapp, har verkligen ingen aning..vill ge något som han skulle bli rent ut sagt bli skitglad över att få, men vad det nu kan vara vet jag faktiskt inte.
Är nog mycket lättare för en kille att köpa till en tjej, vi vill ju ha så mycket av det mesta;-)

Sussa gott kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar