måndag 15 november 2010

Farsdag

var det igår och jag bakade pepparkaks cupcakes till min älskade P och hans pappa som skulle komma på besök. Eftersom jag nog aldrig kommer att bli någon Leila i köket så blev cupcaksen inte så fina men vääldigt goda. Receptet lånade jag av Therese som har en jättemysig blogg kika gärna in på den http://njutenlitensmula.blogspot.com/
Efter fikat promenixade jag och gumman bort till kyrkan för en familjegudstjänst som babysångsgruppen skulle vara med på. Det var mysigt och roligt att träffa alla barn och föräldrar.
Sedan var det dags att jobba på musikcafe, gick jättebra men var sjukt trött när jag kom hem.
När P och jag kom hem så satt mamma med gumman i famnen, gumman hade kört med divafasoner och ville bara somna i mormors famn:-)

Imorse skyndade jag och gumman oss en sväng på stan medans P var på möte, yr som jag är så fick P vänta på blommor och farsdagspresent..blir bara mer och mer tankspridd....
Lilla familjen var på babysång och gumman höll sig vaken hela tiden, mysigt när P är ledig och kan vara med.
Det var vår dag idag:-)

Nu är det älskade Montazami

2 kommentarer:

  1. Vart var du när tösen blev till?
    Hon är ju pappa uppidan!

    SvaraRadera
  2. Ja du Marie vi har funderat ett tag på om det verkligen är jag som är mamma till gumman...:-)

    SvaraRadera