onsdag 10 november 2010

Precis som jag trodde

så funkar Brion klockrent i snön, var riktigt skoj att vara ute i "snökaoset" Att inte människor lär sig hur det blir när snön kommer...samma "kaos" varje år.

Snart är det jul, vart tar tiden vägen? Hann knappt med att det var sommar i år, kanske för att jag levde i en gravidbubbla?
Har hittat några julklappar som jag tror kan bli riktigt bra:-)
Igår när lilla familjen var på 925 blev jag glatt överraskad när jag såg att dom börjat att sälja Guccismycken ( Jag är säkert den sista i stan som fick reda på det igår..jag har verkligen inte samma koll nu sedan gumman föddes )
Skulle vilja ha hela den butiken i julklapp:-)

Om en timme börjar 24 timmar som jag har tänkt att se..Pernilla Wahlgren och Marcus schenkenberg hahahaha. Det får man ju bara inte missa:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar