fredag 25 november 2011

15 november

var ett datum P bokat in som en suprise kväll och som jag längtat efter väldigt länge nyfiken som jag är;-)
Kvällen började med att mamsen kom och passade lillfisen här hemma och vi kunde gå vidare.
P lurade mig genom att låtsas om att han inte riktigt hade bestämt sig var vi skulle gå och äta och började att prata om mindre bra kinaställen...jaha tänkte jag huvudsaken är att vi får vara ensamma och mysa till det och äta i lugn och ro över förhoppningsvis tända ljus.
Självklart så hade P full koll på vart vi skulle nämligen 7 kryddor där vi firade vår första gemensamma alla hjärtans dag middag.
När vi var klara med den grymt goda middagen var P väldigt snabb med att vilja betala lite konstigt tyckte jag att det var att jag inte ens fick dricka en kaffe...så jag hann säga att vi skulle slinka in på Hemköp och köpa lattemjölk så jag fick en gooolatte på den goda maten.
Men så fel jag hade igen...P hade nämligen biljetter till en liten konsert för ca 50 pers med Jack Vreeswijk.
En toppenkväll som jag fortfarande lever gott på, var underbart att få vara med P och gå och hålla handen som förr i tiden;-)

Älskar dig!

1 kommentar:

  1. Men åh, är det sant? :)
    Det var på ICA Maxi parkeringen jag la den på taket ;) Tog ni reda på den? Vill ni ge tillbaka den i så fall? :)

    Kram!

    SvaraRadera