söndag 6 november 2011

Sitter i soffan

med en latte och njuter av lugnet. P har jobbat natt så han och Marion ligger och sussar gott.
Igår klev jag in i graviditetsvecka 17 snart har halva tiden gått...fattar fortfarande inte att jag är gravid så jag känner mig bara tjock.
Kände lätta sparkar för någon kväll sedan, det kändes så underbart men overkligt eftersom jag inte tänker eller hinner tänka på att jag är gravid.

Junior är nu ca 14-16 cm lång och väger ca 100 gram.
Mammans viktökning mellan 2,5-4 kg stämmer nog väldigt bra på mig..känns som 4 kg har satt sig på boobisar och höfter.
Har redan anmält mig till mamma boot camp till våren..hehe..här ska alla tjockis kg försvinna fort den här gången.

Ha en fin dag

2 kommentarer:

  1. Börjar det närma sig slutet på huset? För visst ska ni flytta in nån gång i dec va? :) Skönt att de löst sig med lgh å allt sånt - kan vi inte få se lite bilder inifrån huset, är ju så nyfiken?! :)

    SvaraRadera
  2. 15 dec är det inflyttning så det börjar att närma sig:-) Just nu ser det inte så annorlunda ut än dom kort som jag la in för ett tag sedan. Det som är gjort är att det är målat och spacklat. Tror att det kommer att gå undan med det mesta till veckan så då lovar jag nya bilder:-)

    SvaraRadera