måndag 14 november 2011

Extra glad i hjärtat



blir jag när jag får något av P som han vet att jag riktigt riktigt tycker om, något som jag pratat om för ett bra tag sedan men ändå så han han lagt det på minnet så det blir som en extra present när jag öppnar presenterna jag får. Det jag blir gladast av är att han kommer ihåg vad jag gillar precis som jag gör med hans favorit saker just för att jag älskar honom så otroligt mycket.

Förra måndagen åkte han med jobbet för att besöka en fabrik i Schweiz och kom hem redan på tisdag kväll så det blev en snabb visit ändå så hade han med presenter hem. En Starbucks kopp och mina favoritdofter av Clean kunde inte ha blivit bättre:-)
Starbucks har jag älskat sedan jag var i London första gången någon gång i gymnasiet, deras frappuccino går inte av för hackor.
Clean vet jag inte hur länge jag gillat men läänge är det iallafall:-)

Marion gick inte heller lottlös som fick en jättesöt mjukisälg, SCA:s maskot:-)


Nu på eftermiddagen var vi till huset och kikade, byggarna höll på att bära in köket så det kommer nog upp imorgon. Hela golvet i köket/vardagsrummet är lagt, det går undan när det bara är 1 månad till inflyttning jihooooo.
Nu ska vi bara försöka få trappnissen att bygga en sådan här trapp

kanske några färre trappsteg innan svängen vi får se...trappräcket kommer inte heller att vara likadant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar