onsdag 2 november 2011

Ulrika

min goobit till vän var jag och lunchade med i måndags.
Var ett tag sedan vi sågs så det var lite extra roligt att träffas över sushi och snickasnacka om allt möjligt.
I sep efter mammaledighet så började hon att jobba på ett nytt jobb så vi är inte längre arbetskompisar kommer att kännas lite konstigt att börja jobba utan henne efter jul.
Jag är så otroligt glad för hennes skull att hon har hittat ett jobb som passar henne utmärkt och att hon trivs kanonbra.
Ulrika du är bäst!!!

Pöss och kraam

1 kommentar:

  1. Men sååå fina ord om lilla mig! Du är ju för söt å go! Visst trivs jag kanon, men saknar såklart dig massor. Därför måste vi se till att ses OFTARE! Tänk, snart bor ni i ert alldeles egna, nya hus. Hur coolt är inte det?? =) Puss & Kram

    SvaraRadera