fredag 21 september 2012

Ångloket Loke

igår när jag skrev så fint om ångloket Loke som finns i Galtström så kom inte bilden  med när Marion och P tar sig en tur :-)
Så här kommer den:-)
Marion var helt säker på att konduktören var en polis, titta polisen mamma:-)

Idag slutar P kl 13 ska bli så himla skönt att ha honom hemma, dom senaste dagarna har han jobbat låånga 12 timmars pass. Väldigt drygt kan det vara när man är själv med kidsen och är supertrött...som igår när M ville äta sin favvo rätt fiskbullar..när jag tittar bort några sekunder så hinner hon springa till soffan med sina otvättade goodoftande fiskbulle händer...innan jag får tag på henne så har hon lyckats springa i hela soffan...Gissa vad jag gör just nu? Förutom att skriva här;-)
Jomenvisst tvättar jag sofföverdrag:-)

Älskade fina underbara unge tur att jag älskar dig så otroligt mycket;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar