onsdag 12 september 2012

Marion

Ibland blir man verkligen helt tokig!!!! Helst när man inte får sova.
Igår kväll var en sådan kväll när Marion inte ville somna...när jag kom hem från min pw hörde jag hur P höll på att natta på övervåningen...gick ju sådär.
Jag gick upp och tog över så P fick gå ner och andas ut sin frustration, tog säkert 2 tim att söva henne igår.
Vid 03 inatt vaknade Edieh för att äta..precis när jag fått henne att somna om vaknade Marion så P gick  in för att lägga sig med henne i hennes säng...hon somnade aldrig om och eftersom P började 6 imorse så kom han tillbaks med henne in till vårt sovrum.
Det var den natten det...

Blir jobbiga nätter helst för P som ska upp så tidigt.
Fattar inte varför hon inte vill sova?
Har ju varit bra i flera nätter nu så jag trodde att det kanske var väg på att vända....i helgen när vi har varit ensamma så har jag nattat henne på 10 min, det har aldrig hänt förut någonsin.

Även fast att jag var otroligt less och trött imorse så kunde jag inte annat än tycka att hon var så otroligt gullig  när vi skulle gå till förskolan och hon gick brevid mig och drog sin lilla vagn.

Idag ska jag och Edieh på babysång :-) Ska bli riktigt roligt att få träffa andra mammor här runt omkring och få tillfälle att lära känna dom och deras barn lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar