måndag 24 september 2012

Skäms på mig

Skitförbannad framför datorn då jag äntligen lyckas beställa kläder till kidsen och slängs ut från sidan och får stå i kö....PANIK...tänk om inte kläderna finns kvar i inkorgen när jag slussas in igen...

5 minuter innan jag sätter mig vid datorn för att "VIP" shoppa läser jag på fb att en ytlig bekant som är otroligt trevlig drabbats av cancer.....skriver på hennes status.

Vad håller jag på med?
Jag som älskar Missoni och blev så otroligt glad när samarbetet innefattade att 10% går till bröst cancer forskningen.
Just det här med den jäkla sjukdomen har varit en stor del av mitt liv det senaste halvåret när många i min närhet drabbats...
Ändå sitter jag här och blir skitförbannad pga att en sida blir överfull och jag slängs ut...

Skäms på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar