torsdag 20 september 2012

Rut

jajjemen, här ska hyras in "städtant"

Visst får man ha stökigt hemma å helst om man är småbarnsförälder.
Gör absolut inget att andra har det stökigt, hos vissa blir det  bara charmigt å sådär mysigt som bara andra får till det.
Men jag stressar upp mig något så otroligt när jag känner att jag inte hinner med städningen, blir nästan äcklad...
Tänk att få komma hem till ett kliniskt rent hem, att varenda list är skinande ren.
Självklart så vet jag att det kommer att bli lika stökigt ganska snabbt men då vet jag att det är någon som har gjort en grovrengöring innan så det inte är ingrott som det känns här hemma just nu...

2 kommentarer:

  1. Helt rätt! Vi har också städhjälp och det är helt underbart att komma hem till ett skinande hem inför helgen! Inte särskilt dyrt heller med RUT! Om man kan så är det roligare att lägga städtimmarna med familj och vänner. Kram J

    SvaraRadera
  2. Ja vad skönt å bara komma hem och kunna njuta av helgen :-)
    Städtimmarna får gärna någon annan göra åt mig.

    Stor kram

    SvaraRadera