tisdag 11 september 2012

Semester

Eller kanske dum överskrift vi har varit hemma i över 1vecka....ändå står mitt kaos till resväska och väntar på mig att packas upp...Högen med kläder i tvättstugan vill jag inte ens tänka på:-)
Semestern blev lika lyckad som vi hoppats på, det bästa med hela resan var att få se Marions lyckliga ansikte när hon åkte karuseller på Grönan och Liseberg.

Fick lite hjärnsläpp nu när jag satt mig här framför datorn och skulle få göra ett inlägg i lugn och ro...
Edieh fick smaka mat för första gången idag majs och potatis, lilla stortjejen :-)

Har fått jättemånga nya ideer till huset så igår beställde jag en massa tapetprover från svenskttenn.se och inreda.com
Sitter och filurar på en vedförvaring som man även kan använda för att sitta på...tänk ungefär som två sittpuffar som står på varsin sida av kaminen. Tanken är att ha glasdörrar så att veden syns på framsidan..är så värdelös på att förklara men om det blir som jag funderat på så kommer det bilder.
Haha skriver alltid att det kommer bilder :-) Det kommer jag loovar bara det att inget är klart eller uppsatt än.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar