fredag 18 december 2009

Härliga underbara fredag och snart är det julafton!


Denna klappen är inte så tung, i den kan du stoppa din pung... ska inte rim vara lite kluriga så man inte kan gissa på en gång vad som ligger i paketet?

Försöker komma på julrim till paket som jag har köpt...tycker det kan vara svårt ibland att komma på något bra..
Vill komma på extra bra rim till Peter:-)
Igår fick vi reda på att vi inte blir kvar efter jul på jobbet...får se vad kontorsfixarna hittar på för skoj åt mig innan jag går på mammaledighet...Tycker att det ska bli spännande att få testa på något nytt..men samtidigt tråkigt att inte träffa alla glada trevliga människor som jag har blivit van vid det se det senaste året..Kommer att sakna Ulrika supermycket,min klippa på jobbet det här året som gått:-)

2 kommentarer:

  1. Jo, jag hade ett bra rim förberett till julklappen som du hittade och tjuvöppnade!

    SvaraRadera
  2. Berätta rimmet så ska jag säga om det är bra:-)
    Tror ändå att du la paketet på skrivbordet så att jag kunde öppna det samma dag...och inte på julafton!!

    SvaraRadera