lördag 19 december 2009

Shopping och fika med Johanna

Idag har jag shoppat kläder med Peters Visakort...tänk om jag alltid fick ha det när jag shoppade:-) Bik Bok har utförsäljning i stan..förmodligen för att det inte har gått så bra...synd tycker jag..Köpte koftan där på 50% alltså nice price:-) Byxorna och linnet köpte jag på H&M...både koftan och byxorna är finare i verkligheten..Byxorna är gråa jeansleggings...syns inte alls bra på bilden...

Träffade Johanna W på Charm över en stor räkmacka och en Cola light..Var jättemysigt att träffa henne och snacka lite skit..Fina Johanna har nästan nyss kommit hem från en 3 veckors semester i Brasilien..inte helt fel..Längtar efter att få se all kort som hon har knäppt därifrån..Johanna är en väldigt duktig fotograf..Om jag och Peter gifter oss någon dag...så ska hon få knäppa bröllopskorten..

Nu väntar jag på att Peter ska komma hem från jobbet och har med sig gooo thaimat från Tiks i Timrå...Timrå är inte så dumt ändå;-)

Ha en bra lör kväll..det ska jag ha med Peter,chips å dipp å Robinsson!!


4 kommentarer:

  1. Koftan är verkligen DU Tess, fina grejer:) Kram på er

    SvaraRadera
  2. God jul hjärtat, jag hoppas du förstod att det var julklappar till dig själv du köpte igår.
    Pöss!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Tack Jessi:-)

    Näe det fattade jag aldrig:-) Tack så jättemycket,perfekta julklappar:-) Pöss

    SvaraRadera