tisdag 15 december 2009

Vecka 11...Det snöar :-)

Äntligen snöar det:-) Så fiint..nu börjar min julkänsla att komma. Igår köpte jag och Peter en jättestor julstjärna till sovrumsfönstret,den kommer nog att lysa jättefint där inne..Det är något företag som har gått i konka som har öppnat en tillfällig butik nedanför oss med en massa lampor och julbelysning som man kan handla till 60% rea..Hittade 2 jättefina lampor som jag är sugen på men har ingenstans att ha dom just nu..kanske dumt att köpa men dom är superfina..:-)

Igår var vi på vårt 2 besök hos barnmorskan,kändes jättebra den här gången..Hon var jättetrevlig..Första besöket kändes inte lika bra,fick ingen bra första känsla av henne..Tror det kommer att bli jättebra:-)
Fick ta blodprover och väga mig..trodde att magen skulle undersökas också men det gjorde dom inte.
Ultraljudsdatum har vi inte fått än eftersom barnmorskan inte kunde se några tider i feb än..Hoppas att det ordnar sig så att vi hinner få en tid innan vi åker på semester..Längtar så mycket tills att jag får se vår lilla krabat,kommer att köpa alla kort som går att köpa på ultraljudet:-)

Ikväll kommer Ulrika hem från London,längtar tills imorn...då får jag mina älskade crunchies av henne..så himla gott!! Det är godisbars..som inte finns i Sverige..hoppas hon har köpt många:-)

2 kommentarer:

  1. Synd att det bara blev EN påse! ;)

    SvaraRadera
  2. Hahah bara en....STOR påse:-) Tack så mycket!!
    Kraam

    SvaraRadera