fredag 11 december 2009

King fredag som Fjäll brukar säga

Härliga fre och jag känner mig fre fin i min nya tunika som jag fick av mamma när vi var på Ikea och shoppade i ons.
Snälla mamma köpte 2 tunikor och en härligt tjockt stickad tröja åt mig...när vi skulle kolla på underkläder så ville jag betala själv...kan ju inte få allt:-) Köpte en sak från Sonia Rykiels samarbete med H&M också...Men eftersom vi i Sundsvall inte verkar ha fått något av de fina sakerna som jag var intresserad av så blev det en väska..En väska som är ett samarbete med Unicef så då kändes det riktigt bra att köpa den.

Igår bokade Peter våra flygbiljetter till Miami,jiipppiii!!! Nu är det inte så lång tid kvar tills att vi åker..ska bli underbart med sol och bad..kolla på alla rika amerikanska tjocka tanter kan bli en riktigt bra underhållning:-)
Fick ett riktigt bra mail av Jennie Hammar www.glamour.se/noje/according-to-jennie en massa tips på shopping och bra matställen..Tror den här resan kommer att bli en av dom bästa jag har gjort.

Sitter och kollar bilder på www.gravidlooken.se blir så himla glad att jag är gravid,alla är så himla fina med sina stora magar..bebisarna är så gulliga:-) Min dagens "bild" kommer från den sidan..Tyckte den var lite charmig.
Vad jag längtar tills vår lilla bebbe är ute,vad vi ska mysa.

Idag efter jobbet ska jag fika med Alex,myyys! Blir mitt gamla stamhak Waynes..Peter slutar inte förrens 20.00 så efter det blir det fremys med honom

6 kommentarer:

  1. Är det inte en köksfläkt jag ser i bakgrunden, vart är camparijouicen? =)

    Ikväll blir det en början på julstämmningen med ett pepparkakshusbyggande!

    SvaraRadera
  2. Hahahah precis va jag tänkte på när jag såg bilden....Sådär kommer jag att se ut om ca 1 år:-)

    Mmm vi ska fixa Sundsvalls finaste peppishus...

    Pöss

    SvaraRadera
  3. Dags att mysa snart igen! Hur var lussefirandet igår? Jag ringer dig i kväll. Kram

    SvaraRadera
  4. Håller med:-) Var jättemysigt på cafet,du får hänga på nästa gång:-) Fattar inte hur jag kunde vara så yr å glömma att jag skulle jobba?

    Kraam

    SvaraRadera
  5. Jag ringde ju inte i går - det är för att jag lever mitt liv i min armhåla... sorry! Jag vimsar vidare och ringer i morgon i stället.
    Pöss

    SvaraRadera
  6. Ja plinga du,jag är hemma hela kvällen:-)
    Kraam

    SvaraRadera