tisdag 18 maj 2010

Någon som vill shoppa åt mig?? :-)

Underbar dag, solen skiner och det är varmt:-) Idag ska vi träffa Robban och kolla på tomten och höra hur hans planer för huset är, håll tummarna åt oss. Skulle vara så skönt att hitta rätt någongång. Hitta huset där vår familj ska växa och ha sin kärna.
Blir så glad att tänka på att jag och Peter håller på att bilda en egen familj och att vi ska bo i ett eget hus, vara riktigt vuxna:-)
Nu är jag i vecka 32+2 dagar. I vecka 32 är medelkroppslängden 44 cm från hjässa till häl och bebbens medelvikt är 2000 gr. Huvudets omkrets är 30 cm. Musklerna utvecklas och fett inlagras under huden. De flesta rynkorna i ansiktet är borta. Ralph börjar få rundare former. Det är allt svårare för honom/henne att göra stora rörelser.
Hela magen rör sig nu när Ralph rör sig, ser jättehäftigt ut:-)






2 kommentarer:

  1. Tjoho gumsan! =) Missat mycket här ser jag.. Va skönt att allt är okej med dig/er.

    Nej va spännande.. =) Kan slå dig en signal imorgon så får man höra lite mer om husbyggarplanerna! hehe..
    Puss&kram!

    SvaraRadera
  2. Hej babe!!

    Allt är bara bra, jag blir fetare å fetare;-)

    Jaa visst är det spännande:-) Tomten är jättefin:-) Dessutom hade Robban förslag på ett jättefint hus:-)
    Hur går det för er?

    Pöss å kraam

    SvaraRadera