måndag 3 januari 2011

Äntligen dags

för klippning av mitt svinto till hår och utväxten ska vi inte prata om...
Brukar göra mitt hår ljusare på våren/sommaren och färga tillbaks min "egen" hårfärg på hösten.
Eftersom tiden går sjukt fort så har jag inte riktigt hunnit med mig och här sitter jag med världens fulaste hår så oftast nu blir det mössan på när vi ska någonstans.

Imorgon är det dags att gå till världens bästa frisör Elin på salong Purple, ska ta med 2 bilder en på färgen som jag vill ha och den andra som jag har här i inlägget. Tycker att hm modellen är superfin i håret funderar på att klippa något liknande.

Ha en bra kväll

2 kommentarer:

  1. Det blir säkert superfint! Får ju se på torsdag! =)Vad härligt med en resa! Åker ni alla tre?
    Hörs och syns på torsdag vännen!

    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Blev faktiskt nöjd:-)
    Japp alla 3 åker till Barcelona, ska bli så underbart.
    Supersweet att träffas på tor:-D

    Pöss

    SvaraRadera