torsdag 13 januari 2011

Gumman fick en julklapp idag

inte vilken julklapp som helst utan det finfina Barbapapa tåget som vi har kikat länge på.
Snälla Alex och Johan köpte det till henne, tack så mycket igen fina ni.
Julklappen fick jag idag när jag tog en sväng till Alex för en fika och lite surr, var jättemysigt att träffa Alex var så längesen vi sågs.
Hennes småkillar växer på bra inne i magen, längtar jättemycket till att dom kommer ut.
Medans jag var och fikade hos Alex så hade P och gumman städat bort julen, vad den här julen gick fort..känns som det var nyss vi klädde granen.

På eftermiddagen drog vi ut till Njurunda för att träffa Robban som ska bygga vårat hus. Känns jäkligt bra nu när vi har pratat ihop oss och kommit på lite ideer och lösningar som kommer att bli strålande.
Ska försöka att få till så att jag kan lägga ut ritningen på huset här på bloggen.
Efter det blev det hockey hos pärona, ska bli skönt att komma närmare dom när vi flyttar till Hemmanet.

2 kommentarer:

  1. Men gullet,

    va kul att du gillade presenten. Vi behöver ses mer, det går så himla långt mellan gångerna tycker jag. Trots att du bor en gata bort :)

    Puss / A

    SvaraRadera
  2. Vi älskar presenten, gumman leker förfullt med tåget:-)

    Ja håller med om att vi borde ses mer, har blivit lite på senaste

    Pösssåkraam

    SvaraRadera