tisdag 4 januari 2011

Idag...

var jag på Purple och finaste Elin fixade mitt hår mörkt igen, en lugg blev det också.
När man träffar en så otroligt snäll och fin människa som Elin tänker man att killen som har snärjt henne måste vara så lycklig över att ha en så fin sambo.
Istället visade det sig att han är ett stort jävla pucko...
Var en helt sjuk historia Elin berättade..så sjuk att det lätt skulle kunna bli ett manus till en såpa på högsta nivå.
Tänk att livet kan vända så snabbt..från samboförhållande och barnplanering till att börja om på noll.
Här sitter jag och är världens lyckligaste mamma med världens bästa sambo, varför är livet så orättvist? Varför råkar vissa ut för så mycket och andra flyter bara livet på?

Inte nog med det så läste jag en artikel idag om en tjej vars sambo rasade 6 meter genom ett tak och omkom, kvar i livet blev tjejen och deras 3 månader gamla son.

Efter allt tråkigt jag hört och läst idag har jag en stor klump i magen, det värsta som någonsin skulle kunna hända är att det händer min älskade familj något.
Kan inte tänka mig ett liv utan min Peter och min Marion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar