måndag 10 januari 2011

Kilafors..

fick sig ett besök av lilla familjen idag. Mamma Therese var så smart och hittade 2 par jättefina stolar på blocket till lillfisen som hon bara måste ha..hon kontaktade säljaren och bestämde köp...sedan kollade hon upp vart stolarna fanns...Tur att P är van vid mina mindre uttänkta ideer och körde snällt bilen till Kilafors.
Allt flöt på bra och vi hade god tid till babysången..när familjen packat sig ur bilen och ska gå in till babysången så är dörren låst...ingen babysång blev det idag..jag som var helt säker på att den skulle starta 10 jan..
Hoppas att min hjärna börjar att fungera bättre när mammaledigheten är över..

Resten av dagen blev hemmalunk och ett finbesök av mamsen som hade med sig en jättefin randig Lundmyr mössa till lillfisen med det passande ordet "pytteliten"

Idag har varit första dagen sedan jag började med shakesen som jag varit hungrig på mat men har jag bestämt mig så har jag bestämt mig. Skulle aldrig "fuska" tänker på hur roligt det ska bli att köpa ny bikini inför Barcelona resan i juni.

Har hittat en jättefin tapet till gummans rum, P var inte lika sugen..men ska nog övertala honom;-)
Ideen med världskartan har funnits länge och den här tapeten tyckte jag var lite speciell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar