söndag 9 januari 2011

Dag 01 – Om mig

Är så lycklig att jag ibland får för mig att jag lever i en dröm och blir rädd för att vakna. Vakna tillbaks till singellivet, den ytliga krogvärlden och vänner som inte är ens vänner som sårar så att det gör ont i hjärtat.
Älskar min familj så mycket att det inte går att beskriva, min älskade fina Peter och vårat kärleksbarn Marion.

Fejkar min ögonfärg till brun...Snäll och glad för det mesta. När jag blir riktigt arg börjar jag att gråta. Hatar falska människor. Har svårt att våga "släppa in" nya vänner. Älskar Coca cola light. Tycker att oranga Winegums smakar stöt. Har inget körkort men övningskört i en Porsche med ratten på "fel" sida. Har varit Au-Pair i London och träffat en av mina allra finaste vänner. Jobbat på Kibbutz i Israel och stoppat en liten önskelapp i klagomuren i Jerusalem. Feber yrat bort mig en sen kväll i Boston bara med ett nyckelkort och inte veta hotellets namn. Saknar min mormor varje dag. Har världens bästa mamma och pappa och två bröder.
Jag är förlovad och har mina drömmars ring på fingret. Jag är en mamma, en bra mamma till Marion. Är stolt över mig själv att jag vågat tagit epidural sprutan som varit en lika stor skräck som att föda barn. Stolt över att jag klarade av att föda Marion
Vill snart få småsyskon till Marion.
Älskar att grilla på sommaren. Tycker att sommaren är för kort. Älskar Barcelona. Gillar snö men tycker att vintern är lite för lång.
Längtar efter att få flytta in i vårat blivande nybyggda hus på Hemmanet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar