lördag 15 januari 2011

N.Y.F.I.K.E.N

Vi var en sväng på stan idag och när jag var in på Åhlens så hann P med att köpa en present åt mig bara sådär hux flux.
Min snälla fina P:-) Det han nog gillar mest med att köpa present åt mig är att han kan reta mig med att jag inte får öppna paketet än...vet inte när jag får öppna det heller, gissa om jag är nyfiken.
Gumman gick inte heller lottlös, P köpte kläder åt henne på Kappahl.

Nu är det snart dags att åka till årets första grillning på Herkulesvägen

Ha en skön lördag

2 kommentarer:

  1. Åh vad lyxigt med överraskning - me like! Du får berätta så snart du vet innehållet:)

    Har ni någon sajt att rekommendera för Barcalägenheter?
    Kram/Jannice

    SvaraRadera
  2. Mm.. Längtar som en tok efter vår lilla skrutt!! :)
    Jo, med renoveringen går det framåt. Vi har ju flyttat in i sovrummet nu och så. Bara lister och småsaker kvar. Plus lite tavlor mm. :) La in nån bild på bloggen. KRamar

    SvaraRadera