måndag 4 april 2011

Blev så glad imorse



det kändes som att jag svävade på små rosa moln
Fick ett jätteroligt telefonsamtal som jag trodde inte skulle komma. Ska testjobba fredag och lördag på ett ställe som verkligen skulle passa mig som handen i handsken:-)
Det är ett butiksjobb, vart kommer jag att berätta senare.
Jobbet är ett extrajobb.

Idag har vi varit på babysång hela familjen så roligt när P också kan vara med. Underbart skönt nu när älsklingen har gått på ledighet. Eller kan egentligen säga att han har gått på pappaledighet nu fram till slutet på juli.
Efter babysången gjorde P sig en liten tatuering på foten, min ide på tatuering blir nog gjord närmare sommaren.
Hann med en sväng på Stadium och testa ut ett par bra running shoes åt mina konstiga ankfötter blir nog Nike Lunarswift
Får se hur det kommer att gå imorgon bitti att spinna när jag går in på tredje dagen med shakes. Tror att det kommer att gå bra känner mig stark:-)



1 kommentar:

  1. Åh nu blev jag glad! Har alltid tänkt att du borde jobba i en butik du som älskar shopping, mode och inredning! Skulle lätt handla av dig så du får berätta sen vart det är! Kram

    SvaraRadera