fredag 22 april 2011

Sitter och drömmer mig bort..




visst låter det fint att kunna säga man om sin sambo, det vill jag kunna säga om P.
Att Peter är min man och jag är hans fru.
Om ni inte har kikat in på den här mysiga bloggen så gört http://damernasvarld.se/brollop
Emma som skriver bloggen kommer ifrån Sundsvall och jag känner igen henne tror att vi har gemensamma bekanta så det blir extra intressant att läsa.
Hennes förlovningsring är såå himla fin looki looki.

Idag har jag och gumman varit till Johanna, Jossan och Jesper, jättemysigt att träffas över några koppar te som förr i tiden:-)
Gumman verkligen älskar Jossan och Jesper dom är så himla gulliga med henne



Längtar efter P som en liten toka nu, skönt att det är lördag imorgon så vi hinner träffas någon timme.
På måndag går han på pappaledighet och jag börjar att jobba på tis...har lite jobbångest om jag ska vara ärlig, men det blir nog bra. 6 veckors jobb sen åter till en härlig sommar och mammaledighet med min underbara lilla familj

1 kommentar: