lördag 23 april 2011

En fin dag



med strålande sol har jag och lilla familjen/ farfar haft och myst ute i Njurunda.
Dagen hade kunnat bli en riktigt katastrof dag..Gumman höll på att skrämma slag på oss när hon höll på att få en sten i halsen som tur var lyckades vi få ut den. Hon är så himla snabb med allt önskar att jag hade ögon i nacken.
Vår älskade lilla tokunge:-)

Alltid godare mat på andras tallrikar
P får förmodligen fullt upp på sin pappaledighet:-) Gumman kommer nog att gå snart..då blir det verkligen full rulle
Nyss bestämde jag att från och med imorgon och 1 år framöver har jag godisförbud..känner mig så äcklad av mig själv just nu har svullat sjukt mycket dom senaste dagarna så nu får det vara nog.
Det värsta jag vet är att känna mig proppmätt efter för mycket godisätande.

Skönt att komma in i lite gamla vanor nu i veckan när jag börjar att jobba, köra morgonspinning. Nu när P är hemma kommer jag att alltid kunna köra spinning tis, tor och fre morgon yiiipppiii
Vet att många tycker att jag är knäpp när jag säger att jag älskar spinning men det är verkligen så skönt att köra spinning pass.

Åsså vill jag passa på att önska Em och Niklas minst hundra år till som lyckligt par:-) Turturduvorna firar sin 2 årsdag idag
Våra finfina vänner, we löv jo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar