onsdag 6 april 2011

Göda fåglarna i Sidsjön

kan man minst säga att vi gjorde igår. När vi kom dit låg det bröd över hela marken såg ut som en lastbil hade varit där och tippat bröd.
Men det stoppade inte oss för att göda lite till:-)
Gumman tittade storögt kommer nog att bli ännu roligare för henne när hon kan mata själv.


Blev glasögon shopping för mig igår och jag är riktigt nöjd dessutom riktigt skönt att se bra. Har haft för dålig styrka i mina glasögon jättelänge.
Fick reda på av optikern att de linser jag använder inte alls är anpassad för mitt synfel..märkligt att inte tidigare optiker har informerat om det?
Jaja nu kommer jag att se prima ballerina.

Nu kryper lillfisen ..hon är på allt. Bita i sladdar är en stor favorit. Något som hon verkar ha ärvt efter sin mamma är kärlek till tidningar

Idag ska vi upp till Linda och snicksnacka , trevligt värre.
Ska också på 9 årskalas i Bergeforsen, gummans kusin Mira fyller år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar