torsdag 28 april 2011

Ljushårig/mörkhårig?

eller kanske göra en Britney Spears;-)
Förra måndagen var jag och gjorde slingor hos en elev...jag som har lovat mig själv att aldrig göra något sådant efter att ha haffat världens bästa frisör Elin på salong Purple.
Men eftersom priset på ynka 400 kr för klipp och sling var så bra kunde jag inte hejda mig....Det blev bra förutom hårbotten, ser ut som jag slingade håret för flera månader sedan plus att det är lite "randigt" jag vill ha en mera jämn färg.
Nu sitter jag alltså här och funderar på att färga över alla slingor eller om jag ska ringa min klippa Elin och höra om hon kan rädda min "sommarfärg"
Vill vara fin i håret tills på lördag då vi ska på Abbes dop.
Är ju himla fräscht att vara ljus på sommaren plussat med solbränna..


Idag gjorde jag min 3:e dag på jobbet och det känns faktiskt riktigt roligt både jobbet och att träffa alla kollegor.
Dom här 6 veckorna kommer att gå fortare än vad jag trodde.
Det som har varit jobbigt är att lämna gumman men då jag står där med klumpen i halsen försöker jag att tänka på att det är jättebra för P och gumman att bara vara dom två och mysa.

Imorgonbitti ska jag och Alex på VIP shopping på H&M ska bli himla roligt det, strosa på med Alex och surra en massa strunt:-)

Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar