torsdag 14 april 2011

Perfekt väder för en prommis



med Alex och twinsen Loke och Elliot idag tyckte vi alla utom lillfisen som inte alls ville sitta i vagnen.
Fick gå på Ica Bergsgatan och köpa en muta;-)
Vi tog nästan samma sträcka som jag gick med P igår för jag ville visa Alex gungan och soldäcket. Knäppte kort som jag tänkte visa...vet inte om det är ok att jag gör det men om någon tar illa upp så tar jag bort korten om någon hör av sig. Ska plinga på hos ägarna nu i helgen och höra mig för lite.


Bilderna är lite suddiga men ni ser säkert bra ändå:-)
Var jätteroligt att träffa Alex och surra på om allt möjligt, planera lite inför sommaren..Skulle vara väldigt nice att ta en dagsutflykt till Gävle och ha Alex som Guide.
Me like Alex a lot


Gissa vem som somnade sött när vi nästan var hemma..

hon sov lika sött som dom här små söta rackarna
så då passade jag på att sätta mig i solen utanför huset och försöka pressa sol några minuter. När gumman vaknade hade vi ingen lust att gå in så vi gick till lekparken en sväng

3 kommentarer:

  1. Vad härligt, ni är så underbara mina älsklingar!
    / P

    SvaraRadera
  2. Å du är lika underbar älskling!
    Saknar dig här hemma!

    Pösssss

    SvaraRadera
  3. Men fina du! Du är bra gullig du, och den där resan till Gävle vore superkul! Jag har massor att visa er <3

    Pöss / A

    SvaraRadera