måndag 11 april 2011

Nu ska jag berätta

vart jag har börjat jobba...Babyproffsen i Birsta. Min första dag var i fredags för att kolla mig omkring , lära mig kassan. Efter några timmar på jobbet blev det AW på Stadshuset med P och några kompisar. Jag och gumman gick hem efter ha ätit och druckit gott, boysen fortsatte att öla...När P kom hem med Kebabcity påsen i högsta hugg så var han rejält rund under fötterna..:-)
I lördags var jag full lärd när jag jobbade mellan 10-16;-)
Känns så himla bra och tackar Johanna för "hundrade" gången för tipset.

Efter jobbet styrde vi kosan mot Söråker och fam Häggkvist som bjöd på taco middag med smaskig kladdkaka som efterätt.
Familjen Laurin/Andersson var ganska trötta besökare nästa gång ska vi hålla igång mera:-)




Två söta tjejer sitter och äter gotta:-)
Tycker det är bra att gumman får vara med barn som är lite äldre så hon blir lite "härdad" och att det är hon som är den som är mindre framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar