måndag 14 juni 2010

BB väskan packad..

Så nu kan du ploppa ut Ralph:-)
Lär väl ha missat hälften av allt man bör ha med sig men det är nog inte hela världen.Huvudsaken att Ralph har allt han/hon behöver så är jag nöjd.
Idag har det varit en härlig och lugn dag, vi åkte ut till Matfors och hälsade på Henke, Jenny och Loke. Dom bor i ett jättefint hus med drömträdgården, verkligen superfint.
Efter det blev det en sväng till Birsta vi handlade täcke, kudde och sängkläder till bebben. Nu ska jag bara tvätta upp sängkläderna så jag kan bädda och göra det fint i Ralphs säng:-)
Vi gjorde också ett väldigt bra fynd till vår walk in closet som vi ska ha i huset.
För ett tag sedan fick jag ett sminkskåp av P från Ikea som heter Vinstra, superfint är det. Vi hittade en byrå ur samma serie som ska utgå så den kostade bara 1200, ett väldigt bra fynd. Så nu har vi två möbler klara till drömgarderoben. Hittade ingen bättre bild än den som finns nedanför texten, man ser lite hur byrån ser ut:-)
Efter vår tripp inne på Ikea var jag helt slut, orkade knappt gå ut till bilen..hade så himla ont i ryggen:-(
Som tur är känns det lite bättre nu när jag har vilat lite, vi kollade på första avsnittet av True blood säsong 3 i sängen. En sån lyx gör ju bara att ryggen automatiskt känns lite bättre:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar