tisdag 15 juni 2010

Som den stora val jag är...

så köpte jag mig en passande tröja på H&M idag..Ville ha en stor skön t-shirt att ha med mig på bb till mina mjukisbyxor:-)
Blev en t-shirt från herravdelningen med en killer whale på, matchar mig bra.
Kan man bli ännu tjockare än mig??
Shoppingen på stan slutade på ett mindre bra ställe mitt emot Invito, har nog aldrig ätit så dålig sushi..Men mysigt att vara på stan med älsklingen min:-)
Nu är jag ensam igen, P ställde upp och jobbade 2 natten i rad på sin ledighet. Men imorn då slipper jag sova själv och om jag har tur så får jag en riktigt skön ryggmassage;-)
Nu ska jag slänga mig i soffan och hetsäta fruktsallad och läsa Sofis mode!

Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. #1 Du är inte tjock du är gravid!
    #2 Späckhuggaren är ett däggdjur och ingen val
    #3 Jag älskar dig knubbis!

    SvaraRadera
  2. Jamen det var väl en ganska bra liknelse för att vara skriven av mig;-)

    Jag älskar dig tillbaks! Pöss

    SvaraRadera