onsdag 2 juni 2010

Säng till Ralph

Idag har jag känt mig "bättre" feberfri men fortfarande tokförkyld och ont i örat.
Peter skulle en sväng till Timrå och byta bil så jag följde med honom. När vi ändå var där så svängde vi förbi Butik Liten begagnade barnsaker i Timrå http://www.butikliten.st/ P hade varit in där en sväng tidigare och hört sig för om barnsängar. Tjejen som står i butiken sa att hon skulle fixa hem sängar till nästa gång han tittade förbi.
Vi kikade och jag kom in på sängar som man kan ha lite längre, då kom tjejen på att hon hade en sån i källaren:-) Vad jag blev glad:-)
Det är en spjälsäng som man tar bort ena sidan på och vips så har man en vanlig säng som Ralph kan ha tills han/hon är 2-3 år.
Den är jättefin, lite sliten i färgen precis som jag vill ha den:-) sen var ju priset 400kr med madrass inte helt fel heller:-)
Ska lägga in en bild på hela sängen så fort att vi har satt ihop den.
Fastnade såklart vid alla barnkläder och gjorde några fynd, blev inte många kronor för 2 byxor 1 body och 1 mössa.
Om ni har vägarna förbi så åk gärna dit och kika, mycket nice!

Lägger in en bild på blomman P kom hem med igår, han vet precis hur han ska göra för att muntra upp mig:-)
Har inte alls känt mig så glad den här veckan när jag har mått dåligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar