onsdag 23 juni 2010

Ralph är fixerad..

Nu är bebben helt fixerad och kan alltså komma ut närsomhelst, men barnmorskan tyckte att vi skulle tänka att jag skulle gå över tiden...annars blir det så lång väntan sa hon..
Alla prover såg bra ut och Ralph växer som han ska.
Igår överraskade jag P med ett par baby brasil havaianas till Ralph så dom kan matcha varandra nästa sommar:-)
Shoppade lite på babyshop.se rea, babyshop har superfina kläder till kidsen.

Har suttit och kollat runt på lite olika badrum och har hittat en jättefin blandare till badkar..Men P vill ha ett bubbelbadkar så då går nog inte en här blandaren att ha:-( Mora badkarsblandare classic.
Finns ju hur mycket som helst att välja på, så himla roligt att sitta och googla:-)
Nästa sommar har vi vårat drömhus om allt går som planerat!!

2 kommentarer:

  1. Alltså dom där Havaianas (eller vad dom heter). Jag måste helt har missat dom. Jag o Jose fick ett varsitt par av helena då vi var i Braislien. jag hänger inte med alls jag ;o)

    Inte långt kvar nu T!

    kram

    SvaraRadera
  2. Visst är dom sköna, älskar mina:-) Lever i dom på sommaren.

    Näe du nu är det inte lång kvar, trodde något var på g inatt fick sååå ont i magen och var uppe och vankade halva natten.

    Kraam

    SvaraRadera