torsdag 10 juni 2010

Tror att jag gjorde Peter...

lite nervös igår:-)
Dom senaste dagarna så har jag haft "mensvärk" flera gånger per dag, tydligen så kan man ha så i flera veckor innan man ska föda....Igårkväll fick jag riktigt ont så jag bad Peter gå och värma
riskudden. Han verkade rätt så lugn och hjälpte mig att lägga den skönt, han sa bara att han blev lite nervös.
Inatt vaknade jag två gånger av att han i sömnen var jättestressad och frågade hur det var och yrade en massa konstiga saker:-) Fick säga till honom att ta det lugnt och lägga sig ned och somna om.
Första gången jag har märkt av att han är nervös inför förlossningen, är helt 100% säker på att han kommer vara bästa stödet jag kan få när det väl är dags:-)

Ha en bra dag älskling!

3 kommentarer:

  1. Jaså, var jag nervös? =)
    Jag som trodde jag var go och pamprade dig lite. Sedan vet du att jag kan inte ställas till svars vad mitt sovande jag gör =)
    Lite lite nervös blir jag väl men det är ju ändå det viktigaste som hänt oss båda!
    Pössen!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, bra där, skräm karln lite;) Så där hade jag sista månaderna också, för att inte tala om efter sex!!! Vilka sammandragningar och mensvärk. Men det är det ju värt;) Ses snart!

    Pöss pch Kram

    PS: Er inköpslista till midsommar blir lite bira till grabbarna och sill. Vi har inlagd sill så typ lite annan sill... Okej?

    SvaraRadera
  3. Du verkade lugn men sa att du blev lite nervös och det märktes i sömnen vill jag lova:-) Men som du skrev att du kan inte ställas till svars för vad ditt sovade jag gör;-)
    Tack för riskudden inatt åxå:-)
    Love jo!

    hahha ja eller hur Jessi;-) Hoppas bara att jag inte kommer att ha såhär varje natt i 4 veckor till, kan bli lite kämpigt.
    Håller med dig om att sammandragningarna kan vara värt vissa ggr;-)
    Den inköpslistan fixar vi, ska bli så mysigt:-)
    Nu håller vi tummarna för bra väder!!

    Kram och Pöss

    SvaraRadera