söndag 24 oktober 2010

Barnloppis och 30årsfest

Nu ligger gumman i sin säng och snarkar i en loppisfyndad pyjamas:-)
Fyy vad det var jobbigt att lämna iväg henne igår innan vi skulle iväg på Pirres 30 årsfest, första natten utan henne sedan hon föddes. Blev ganska många tårar för mig.. Tur att jag har så bra föräldrar som jag litar på till 100% annars så skulle jag aldrig lämna bort henne.

Lör dag var vi på loppis i Granloholm som anordnades bla av en barndomskompis till mig, blev bra fynd för 10-20 kr bla skor, pyjamser,kjol, bodysar, leggings, klänning och en kofta.
Efter det var det bara att börja göra sig i ordning inför festen. Jag och P hade lurat Pirre så han trodde att han skulle hem till oss och käka middag..istället blev han totalt överraskad av ca 45 människor som skrek grattis när han blev inlurad av P i en festlokal som ligger på Nybrogatan.
Låter bilderna tala...
Nu ska jag mysa med min älskade sambo som åker iväg till Märsta imorgon på fack kurs och blir borta ända tills på tor:-( Tur att jag har gumman och mysa med:-)



















6 kommentarer:

  1. Åh fy, håriga rövar!!! Trodde i min enfald att det bara var Pirre som har något sjukligt behov av att visa sin röv;)

    Hörde att det var lyckat, så himla kul att han blev så överraskad. Fina ni var! Pöss och Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Jessi:-) Roligt att få göra sig festfin:-)

    Verkar som många av Pirres kompisar gillar att göra "pyramiden" Ja verkligen uscha för håriga rövar:-)

    Det blev en jättelyckad fest, så härligt att se Pirres min när han blev överraskad:-)

    Pöss och kram

    SvaraRadera
  3. Det var längesen du var med på bild! Kul med fest, ni var jättefina!

    SvaraRadera
  4. Vad superfina ni var på festen! Snyggt smink! Ser ut som den blev rätt lyckad också! =)

    Puss puss

    SvaraRadera
  5. Tack babe:-)
    Festen var riktigt riktigt bra:-) Nu laddas det för nästa 30 årsfest den 27:-)
    Vill träffas snart!!

    Pöss

    SvaraRadera